Läppbalsam test

BURT'S BEES aqai bär var en av produkterna som kom med i december GLOSSYBOXEN. Jag har hört många bra saker om BURT'S BEES och blev jätte glad när jag fick chansen att testa ett. BURT'S BEES aqai bär är ett läppbalsam med en bärig doft för endast 39kr! Denna produkt fungerar alldeles utmärkt. Den ger mjuka läppar vilket passar perfekt nu när vintern kommit. 
 
BETYG: 4,5/5
 
Eos coconut lip balm är ett läppbalsam som är 95% ekologiskt och 100% naturligt. Jag har använt alla möjliga sorter av Eos och jag kan säga att jag aldrig blivit besviken. Just nu använder jag Eos coconut och det är min absoluta favorit! Den ger var den lovar "ett läppbalsam som hjälper dina läppar ska se välvårdade och sunda ut" 
Nackdelen med Eos coconut är att den är ganska dyr (89kr) och inte doftar kokosnöt utan mer åt ananas hållet. 
 
BETYG: 5/5 
 
Tinties lip butter är ett vackert rött läppbalsam som kommer i en liten glasburk med ett rosé lock som ger dig en känsla av lyx.  Om jag bara skulle bedöma förpackningen skulle jag de den 5/5.
läppbalsamet ger ett väl godkänt resultat. Läpparna blir mjuka och återfuktande. Läppbalsamet finns i många olika färger med den nyansen jag har är röd. Det negativa med Tinties lip butter skulle vara att den inte doftar något speciellt. På förpackningen står det Berry (bär) men jag känner ingen doft av bär. Dessutom är den ganska dyr för att ha rätt lite innehåll. Priset ligger runt 100kr.
 
BETYG: 3,5/5
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0