GLOSSYBOX Februari 2015

 
Att få en Glossybox i brevlådan efter en slitsam jobbdag är inte helt fel. Denna Glossybox såg lite anorlundare ut än de tidigare boxarna jag fått, den var inspirerad av alla hjärtansdag! Såå otroligt fin. 
Dessutom innehöll den massor av roliga produkter som ska bli kul att testa!
 
1. THE BODY SHOP Body butter, Fuji Green Tea.
En body butter i doften grönt te från The Body Shop. Jag verkligen älskar deras body butters och har flera olika dofter. Denna är dock min absoluta favorit doft! Den doftar helt fantastiskt och desutom har det inte kommit till Sverigen ännu så det är lite speciellt! 185 kr / 200 ml
 
2. NICKA K Colorluxe Powder Blush
Glamuröst rouge i löspuderform som adderar en rosig fräschör till din makeup. Kommer med en liten spegel och en puff-applikator. Testade denna rouge så fort jag såg den och färgen var såå fin! Dock väldigt pigmenterad så man måste blanda ut den med hjälp av den borste. 99 kr / 5g
 
3. BOOTS NO7 Protect & Perfect, Advanced Serum & Intense Advanced Serum
Dessa produkter är två serum, en för att minimera linjer i ansiktet och en är för att minimera djupare rynkor.
Denna produkt tror jag inte passade mig så bra. Pågrund av att jag inte har några rynkor att minimera. Orginalprodukt: 299kr / 30 ml & 319 kr / 30 ml
 
4. MARSK Mineral Eye Sadow, 50 Sades
En supersnygg ögonskugga i en mörkgrå nyans . Skuggan är högpigmenterad och baserad på naturliga mineraler. Jag älskar dessa ögonskuggor! I en tidigare glossybox fick jag två skuggor från Marsk som jag har använt jätte mycket! 190 kr / 1,2g
 
5. PLACKERS Plackers Twin
Vanlig tandtråd (dubbla trådar på varje bygel, rengör bättre) som gör att du får ett fint leende! Det kanske kan låta tråkigt att få tandtråd i sin Gossybox, men jag ÄLSKAR det! Vem vill inte ha fina tänder? 45 kr / 35 st
Anonym
2015-02-26 @ 17:01:57

Jag tar rynkserumet //mamma

Svar: Låter bra!
Hanna Staaf




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0