Anastasia

Anastasia är ett nytt populärt märke som kommit till Sverige. Själv har jag inte testat märket men skulle gärna vilja det. Min födelsedag är snart här igen och jag har därför önskat mig några produkter därifrån som jag har hört väldigt bra om. 

Den första produkten är en ögonbrynskräm som ska vara lätt att applicera och ger fina och naturliga ögonbryn, vilket jag tycker är väldigt viktigt. 

Den andra produkten är en pensel till krämen. Penseln ska vara smal och ge ett lyxigt resultat.

Och det sista är en brow highlighter som kommer med två olika nyanser. En matt och en med skimmer. 


Anonym
2015-01-04 @ 15:37:29

Åå de är verkligen jätte bra! Du måste testa!

Svar: Ja det måste jag göra!
Hanna Staaf

OSKIII!
2015-01-04 @ 16:31:02

Fin blogg du har!😘

Svar: Tack så mycket!
Hanna Staaf

Lisa
2015-01-08 @ 13:53:11

Tack för tipset :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0