BIKBOK Spring Look

Ett litet tips till alla er som köper plagg för plagg och sedan har problem att få ihop de till en snygg outfit, köp hela outfits när ni shoppar. Genom att göra det vet du vilka klädesplagg som passar tillsammans och så slipper du ha panik på morgonen för att ingenting passar! Jag har själv börjat med denna "Shoppingmetod" Och det är så mycket lättare och smidigare. Här har jag lagt ihop ett litet collage av kläder från BIKBOK som jag tycker är helt fantastiskt fina och det är ett litet annat tips. Gör ett litet collage av kläder du gillar så du har bestämt dig för innan vad du ska köpa. Ibland är det dock roligt att gå i affärer och spontanshoppa...
 
Denna outfit från BIKBOK kostar sammanlagt 775 kr Hoppas detta inlägg hjälper er som har, som mig dessa problem!
High jeans, 199 kr
Sweater, 299 kr
Ring, 79 kr
Bag, 99 kr
Sunglasses, 99 kr



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0