Fruit Gorilla & Friends lipbalm

 
Spruckna läppar är hemskt! För att förhindra denna obehagliga känslan använder jag mig av ett läppbalsam från Gorilla & Friends. Ett läppbalsam som Innehåller bland annat sheasmör, bivax, solros och jojobaolja. Dessutom är alla ingredienser organiskt odlade och är helt naturliga!
Detta läppbalsam slår alla läppbalsam jag testat innan. Jag har den i smaken "Coco Safari" vilket doftar inte så mycket dock med det fungerar utmärkt och om man inte gillar kokos finns det i flera andra smaker!
 
Om ni ska köpa ett läppbalsam ska ni absolut köpa detta. Inte bara för det är otroligt bra utan också för att efter varje 1000 läppbalsam som produceras adopteras en gorilla!
Hitta Gorilla & Friends lipbalm HÄR
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0