Grön smoothie

Att testa göra nya smoothies och juicer är någonting som jag tycker är jätte roligt! Jag gillar att hitta på nya kombinationer och smaker. Och ibland blir det dåligt men ibland blir det supergott och Idag gjorde jag just en smoothie som blev supergod. 

Du behöver: 
Grönkål (1 blad)
En näve spenat
2 äpplen
1 hel lime
1 dl vatten

Kör i hop ingredienserna i en mixer tills du fått en fin konsistens (själv gillar jag när det är lite bitar i) 
Häll upp i ett fint glas och njut! 





Emilie
2015-01-29 @ 17:38:59
URL: http://www.mytaste.se

Hej!

Jag heter Emilie och jag läste din blogg och jag tycker verkligen om dina recept! Jag jobbar för en sajt som heter myTaste.se och det vore väldigt roligt om du ville lägga till din blogg hos oss!

www.mytaste.se är en sökmotor som samlar recept från matbloggare. Vi har redan över 3000 aktiva bloggar och om du väljer att lägga till din blogg hos oss kommer du att dra nytta av den trafik vi kommer att skicka till dig.

Lägg till din widget och hamna på matbloggstoppen!

För att lägga till din blogg klickar du på http://www.mytaste.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Om du har några frågor, maila mig gärna på [email protected].

Med vänlig hälsning,
Emilie
myTaste.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0