Onsdagsfavoriter!

Fick tre produkter från Anastasia när jag fyllde år och kan säga att jag är så glad för de! De är verkligen superbra.
Jag fick en ögonbrynsskugga i färgen "Dark brown", en highlighting duo pencil och en ögonbrynspensel.
 
rekomenderar Brow Powder Duotill den som vill ha vackra och naturliga bryn.Dessutom är färgerna är helt fantastiska och håller hela dagen ut. Detta är min absoluta favorit just nu! 245kr
 
 
 
BETYG: 5/5
 
Mini Duo Angled/spooley 7 är en bra ögonbrynsborste som ger dina bryn den perfekta formen. Denna produkt är en bara ett måste! 220kr
BETYG:5/5
 
 Tjock dubbel avslutade penna med matt highlighter i ena änden och shimmer highlighter i den andra. Kan användas både till bryna men även till resterande "highlights delar" i ansiktet. Denna produkt är superbra, kan inte vara nöjdare! 245kr
 BETYG:5/5
 
Anonym
2015-01-24 @ 17:27:26

Vilken tur att det blev bra tillslut😂 Din moster är usel på sminkshopping ❤️

Svar: Hahah, nej du är så duktig så😚😚
Hanna Staaf




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0