Vinterns MÅSTE-HA läppstift

Tjingeling! Jag gjorde ett sådant här inlägg för ett tag sedan då jag pratade om de fantastiska läppennorna
"Color drama" från Maybelline. Men istället för Vinterns MÅSTE-HA läppenna handlar detta inlägg om Vinterns MÅSTE-HA läppstift! Jag har blivit mer och mer intereserad för läppstift under de senaste månaderna och tycker det är roligt att testa nya färger och märken. Idag vill jag tipsa er om en färg som slår alla läppstiftsfärger denna vinter. Marsala, en jordig vinröd nyans som jag ser framemot att testa!
 
 
Yves Saint Laurents läppstift Rouge Volupté Shine i färgen "Rose infinite", 355 kr.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0