Ansiktsvatten, vad är det bra för?

Ett ansiktsvatten använder du framförallt efter en rengöringskräm eller rengöringsmjölk. Ansiktsvatten hjälper till att ta bort de sista resterna som kan finnas kvar på huden. Och gör huden redo för en ansiktskräm.
Jag tänker tipsa om ett ansiktsvatten som jag själv använder och är jätte nöjd över. Och det är "Eau Roma Water" från Lush.
 Eau Roma Water fungerar till alla olika hud typer och innehåller lavendelvatten som hjälper till att mjukgöra hyn och balansera sebumproduktionen. Av alla ansiktsvatten jag har testat är denna min absoluta favorit. Produkten hjälper din hy att bli fräsch och återfuktande. Här kan du läsa mer om produkten!
 
BETYG: 5/5
Lilly
2015-01-08 @ 16:44:55

Har hört om den! måste testa.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0