Bäst i test - HÅRSPRAY

Det finns hur många hårsprayer som helst, och det kan vara svårt att veta vilken spray som passar just ditt hår!
Därför tänkte jag göra detta inlägg för dig som har just det problemet. Att hitta en bra hårspray.
Alla hårsprayer är olika. Det betyder att vissa kanske är bra för lockar, andra för uppsättningar eller bara att hålla håret på plats.
 
Den första hårsprayen jag vill tipsa om är "Super Strong Hair Spray" från PROFFS. Denna hårspray passar perfekt till enkla frisyrer. Slarviga lockar, tofs eller bara rakt. Sprayen håller nästan hela dagen, den är lätt att borsta ut och den ger ditt hår en perfekt finish. En hårspray för dig som vill hålla ditt hår på plats! 55kr
 
BETYG: 3/5
 
Nästa hårspray kommer också från PROFFS men är en "Super EXTRA Strong Hair Spray". När jag prövade denna hårspray blev jag positivt överraskad. Eftersom jag gillar att göra uppsättningar som involverar flätor var denna hårspray perfekt för mig! Produkten fungerar utmärkt till tighta och lösa uppsättningar, och speciellt till flätor och lockat hår just för att den är så stark. 55kr

BETYG: 5/5
 
 
Den sista hårsprayen är Wellas "Hair Spray Volume & Hold". Jag tycker att Wella är ett superbra märke som aldrig gör en besviken. Denna hårspray är inte lika stark som de två över. Men den fungerar jättebra ändå! Den ger håret volym och stadga och passar perfekt till vanliga vardags frisyrer, utsläppt, tofs, bulle eller flätor.
En hårspray rekommenderas att testas! 45kr

BETYG: 3/5
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0