Naked palette 2

En produkt jag inte skulle klara mig utan är min Naked palette från Urban Decay. Jag köpte min Naked palette i somras när jag var i London, och jag kan säga er att det är den bästa ögonskuggspaletten jag har testat. Urban Decay har tre olika paletter med tolv skuggor i varje. Naked palette, Naked palette 2 och Naked palette 3.
Alla paletterna är superfina men jag valde att köpa Naked palette 2 eftersom den paletten har de färgerna jag uppskattar mest.
 
Det positiva med Naked palette 2 är att färgen stannar kvar hela dagen utan att ramla ned och lägga sig under ögonen som många andra ögonskuggor har en tendens att göra. Dessutom har den ett väldigt bra pigment, så de färgerna du ser på paletten är de färger du kommer få i ditt resultat.
 
 
 
 
BETYG: 5/5



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0