Onsdagsfavoriter

Jag har alltid varit ett stort fan av bronzer. Men det kan vara svårt att få det att inte se ut som om man lagt på ett lager smuts på hyn. Det gäller helt enkelt att hitta rätt produkter. Jag tänker tipsa om två bronzers som är mina absoluta favoriter! 

 
 
BareMinerals: All over face colour är min absoluta favorit. Den finns i tre olika nyanser av brunt, jag använder mig av "warmth". Produkten består av 100% naturliga mineraler och ger hyn en fin lyster. Förutom bronzer kan All over face colour användas som rouge eller ögonskugga. Det bästa med produkten är att färgen stannar på plats hela dagen. 
 
BareMinerales: All over face colour kostar 360kr. Lite dyrare än det flesta bronzers. Men jag tycker det är värt det eftersom man får allt den lovar!
BareMinirales: All over face hittar du här
 
 


 
Maybelline: fit me bronzer är en super fin bronzer som ger ett  matt och naturligt resultat. Den är liten och lätt att ta med sig. Det som är bra med produkten är att den inte är ett löst puder, därmed kan du ha med dig den utan att vara orolig över att den ska spillas ut. Fit me bronzer kostar 129kr vilket jag anser är ett väldigt bra pris eftersom du får det den utlovat.
 
Fit me bronzer håller länge och sitter kvar hela dagen. En solklar onsdags favorit!
Du kan hitta Fit Me bronzer här
 
 
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0