Onsdagsfavoriter!

Tjingeling! Jag har blivit obsessed med att testa nya produkter. Därför tänkte jag visa upp två stycken nya produkter som jag bara har använt i en månad. En är för huden och en för håret.
 
Den första produkten heter "sasco aloe vera gel" och är en gelé som är bra att använda vid insektsbett, som after-sun eller t.ex. efter rakning som en after shave. Sasco aloegel är parfymfri och gjord på ekologisk Aloe Vera. Denna produkt gör din hy så otroligt mjuk och len. Har nog aldrig haft en sådan bra gelé! Den känns naturlig mot huden och ger inga utslag (så vidare du inte är allergisk mot Aloe Vera) Den kostar 119 kr på apoteket! 
 
Den andra produkten heter "Therapy Cream b2" och är en hårolja som doftar gudomligt gott! Man behöver bara applicera en liten klick i torrt hår och det bästa är att du behöver inte tvätta ur den. Mitt hår blev silkeslent och jätte glansigt. Dessutom doftar håret supergott hela dagen! Kostar ungefär 130 kr.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0