Onsdagsfavoriter

Tjingelig, Onsdag igen. Idag tänker jag tipsa om en produkt som står varmt om hjärtat. Självklart pratar jag om mina kära technique borstar! Jag köpte min första bronzer technique borste i sommras då jag hört många bra saker om de. Jag blev förälskad i den på en gång. Därför önskade jag mig borstar från technique i födelsedags present och fick ett litet kitt som involverade en base shadow brush, en deluxe crease brush, en pixel point eyeliner brush, en accent bruch och tillsist en brow brush! Och jag kan säga att jag är så nöjd över de. De fungerar helt utmärkt och det bästa är att de håller sin form. Det finns så många borstar som efter bara en vecka ser ut som en solfjäder! 
BETYG: 5/5
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannastaafss.blogg.se

Om du gillar skönhetsprodukter, mat och träning då har du kommit helt rätt!

RSS 2.0